ENORMT INLÄGG.TANDSMYCKE, SHOPPING& KLARA.

Hejsan! Förlåt för den dåliga uppdateringen.. Har massor att berätta..
 
Igår så var jag hos tandläkaren för en årlig undersökning , inga hål som vanligt.. men jag skaffade ett tandsmycke.. ganska dålig bild. men det är ett fyrklöver :>
 
Jag köpte 2 tshirts från New Yorker och ett blått mobilskal :>
 
IDAAAG.
 
Idag så beslutade jag och klara att ha en shoppingdag, så vi drog iväg till frölunda torg..
Vi gick in på cubus och kollade runt. Jag hittade en fin klänning och gick fram och frågade en som jobbade där om hon hade den i en annan färg..
helt plötsligt så säger hon till mig; vad hände med din kompis?
så vände jag mig om och ser klara som håller för ena ögat.. vi går fram till klara och ser att hon blöder från ögat.
jag ringer hennes mamma och hon i affären ringer väktaren och folk runt om hjälpte klara.
hon fick ett jack i ögonlocken och blödde massor..
Hennes mamma kom och de ringde efter ambulans, klara åkte till Östra sjukhus, sen till möndals sjukhus, Och är nu omplåstrad :/ 
Skitsynd om henne :<<
 
Drack precis lite kaffe. YUM!
Nu ska jag typ va inne på fb lite sen kanske sova.
GODNIGHT.
0 Kommentarer till "ENORMT INLÄGG.TANDSMYCKE, SHOPPING& KLARA."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!