HELLÅÅÅ BLOOOGGEN :]

Hejhej! Förlåt för min dåliga uppdatering.. </3
Idag är det den 27 Juni :]
Idaag ska jag vara med klaaara och vi ska typ cykla lite å sånt.
Ja. Nu kommer det lite grejjer jag köpte i förrigår och igår.
Köpte ganska mycket :)
PIPPITRÖÖÖÖÖÖÖJAA :] 400:- Freeport :)
RESVÄSKA , FRÖLUNDA TORG Märke: Epic.  899:-
ADRESSLAPP , samma butik som resväskan! Det står: Don't make me chase you. Man skriver in namn, vart man bor osv och sätter den på resväskan :] 50:-
CUPCAKE BURK :] Butiken Hemma i Freeport. 39:-
Nagellack! Ett aprikost från Viva la diva & ett glittrigt från Claudia! Freeport
Nageldiamanter! Saknas två stycken på bilden. / Använde dem../ 15:- samma affär som nagellacken.
SHOOOOORTS :] 99:- H&M
ansiktsmasker! 15:- styck! Freeport
BIKINI ÖVERDEL ! :] 79:- H&M
Utan silikon kant. Den sitter tajt.
Matchande underdel! 50:- H&M
DET VAR ALLT :] Om ni undrar varför jag köpt resväska och sånt så är det hemligt.. kan bara avslöja en sak. 2 veckor ska jag vara borta :]
1 Kommentarer till "HELLÅÅÅ BLOOOGGEN :]"
Postat av: Karl-berta ( unicårn )

ÅKA TILL GREKALANDA! (:


Datum: 2012-06-27 / Klockan: 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!