Hejhej!

Japp , då börjar Linnéa blogga igen då. Jag lovar att försöka iallafall.
För jag känner det att jag vill lixom dela med mig av mitt liv (:
Jag ska visa lite grejjer jag fick i julklapp , ( VET ATT DET ÄR SENT ) :3
Fick mer saker , för kan inte visa allt :3
5 Michael jackson figurer , man ser inte alla :p
Skitsnygg tröja från Ginatricot!
En bok om Michael Jackson från min BFF <3
Britney Spears parfym Cosmitic Range ( Stav? ) Och berloker till mitt armband <3
'
En plattång & Nagelvårdskit!
Mario Kart wii & Just dance 3 wii!
superfin tröja <3
En till tröja från Gina <3
MIN FAVORIT , EN MILAN TRÖJA MED MITT EFTERNAMN OCH NR 11 <3
0 Kommentarer till "Hejhej!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!