Ni ska ha en sak klart för er.

Jag vill bara berätta detta. Jag dör precis inte av tårar när jag ser en jävligt elak kommentar. För jag är inte så fejk , jag accepterar bara vad ni tycker. Jag bryr mig lixom inte ? Jag har mina vänner & Jag tänker inte starta bråk heller.
Godnatt till mina sötnosar, Skola imorgon :c
3 Kommentarer till "Ni ska ha en sak klart för er."
Postat av: isabella o du vilken isabellooo din bejbII <3

AAHJAHAHAH YOU GO GIRL!


Datum: 2012-01-15 / Klockan: 20:25:36
Postat av: felicia

Så ska det låta!

bara skit i dom! :)

hoppas du haft en bra helg, KRAM :)

URL: http://feliciagustafsssonn.blogg.se/
Datum: 2012-01-15 / Klockan: 20:41:48
Postat av: Anonym

Tack så grymt mycket felica , Såklart jag haft en grym helg , Detsamma :D


Datum: 2012-01-15 / Klockan: 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!