YEYEYEY.

nu tänkte jag börja blogga lite smått! woop! Just nu är jag hos farmor och faaaarfaaar! Vi äter tacos och sen ska vi kolla på TV & ha fredagsmys! :D
Idag så har jag vart i skolan , vi hade spanska , so , idrott, reptid osv (:
Och för er som inte ser mig dagligen , här är en liten bild så ni får se hur jag
ser ut nu! :D
Jag har blonderat håret några gånger och så (:
Ha det gött i helgen! Kram
( OBS! JAG ÄR FORTFARANDE LIKA GALEN I MICHAEL JACKSON :D )
3 Kommentarer till "YEYEYEY."
Postat av: KARRO M :)

yeeeah äntligen börjar du blogga!<3


Datum: 2012-06-01 / Klockan: 19:23:48
Postat av: K I L ' - inspiration

sötisen // issa <3

URL: http://inspirationpictures.blogg.se/
Datum: 2012-06-04 / Klockan: 18:46:43
Postat av: Ida!

Linn!! fortsätt att blogga! vill läsa! :)


Datum: 2012-06-12 / Klockan: 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!